UPSS! MUSISZ BYĆ ZALOGOWANY, ABY MÓC KORZYSTAĆ W PEŁNI Z SERWISU!
ZALOGUJ / ZAREJESTRUJ SIĘAntologia animacji „The House” opowiada historię jednego budynku, rozciągając się na przestrzeni czasu i gatunków, poprzez kolejne animowane filmy krótkometrażowe i animacje. Każda część „Dom 2022” jest reżyserowana przez nowego filmowca i skupia się na lękach związanych z domem, niezależnie od tego, czy chodzi o wpływ, jaki mają na ciebie inni, czy o kryjówki, które mieszkają w twoich murach.
Film, do którego scenariusz napisał Enda Walsh, porusza również temat niebezpieczeństw związanych z nadmiernym przywiązaniem. Animacja poklatkowa w połączeniu z eteryczną, egzystencjalną opowieścią tworzy doświadczenie, które wydaje się tak realne, że można go niemal dotknąć, dzięki wysiłkom zróżnicowanej grupy nowych reżyserów.
Tytułowa struktura filmu pojawia się w trzech różnych sceneriach w ciągu całego filmu. Kiedy widzimy ją po raz pierwszy, ten zupełnie nowy dom stoi na szczycie zalesionego wzgórza, z którego roztacza się rozległa perspektywa na okolicę. W miarę upływu czasu dom wciska się w środek miejskiej ulicy, aż w końcu jest jedyną widoczną budowlą, która stoi nad wodą. Wreszcie dotarliśmy do końca. Reżyserią zajmuje się szerokie grono niezależnych animatorów, a każdy odcinek jest pieczołowicie tworzony, jednak całościowo serialowi brakuje solidnych podstaw.
Jeden z najlepszych filmów poklatkowych, jaki kiedykolwiek powstał, nosi tytuł Dom 2022 jest wspaniałym połączeniem pojęć i myśli. Korupcja, chciwość i samotność to tematy, które przewijają się przez cały film, ale zachwycające zdjęcia i trzy połączone ze sobą historie sprytnie ukrywają te alegorie.
Mimo że film ma być czarną komedią, wydaje się, że bardziej pasuje do lite-horroru i fantasy. W każdym razie jest to intrygujący, mały obrazek, który świetnie łączy wszystkie rozbieżne tematy. Dzieje się tu o wiele więcej niż tylko przerażający dom z kilkoma biegającymi po nim filcowymi kukiełkami.
Animacja w tym filmie jest po prostu oszałamiająca. Choć poziom dbałości o szczegóły w tym filmie nie dorównuje Kubo i dwie struny, trudno znaleźć w niej jakieś niedociągnięcia. Oświetlenie jest również znakomite, z dużym naciskiem na cienie w początkowym akcie, aby podkręcić napięcie.
Mrocznie komiczny Dom to animacja poklatkowa, która opowiada trzy historie połączone przez ogromną, przerażającą rezydencję, która wydaje się znacznie większa wewnątrz niż na zewnątrz – a na zewnątrz wydaje się być raczej gigantyczna.
Emma de Swaef i Mac James Roels stoją za sterami pierwszej historii, a zmagająca się z problemami rodzina z końca XIX wieku otrzymuje propozycję nie do odrzucenia. W drugiej historii, wyreżyserowanej przez Emmę de Swaef i Maca Jamesa Roelsa, otrzymują propozycję nie do odrzucenia. Raymond (Matthew Goode) czuje się zakłopotany obecnością swoich irytujących ciotek i wujków, kiedy ci składają wizytę jego siostrzenicy Isobel (Elanor De Swaef-Roels). Van Schoonbeck (Barney Pilling), ekscentryczny milioner, podchodzi do niego w lesie i oferuje, że zbuduje jego rodzinie zamek za darmo w zamian za wyprowadzkę z ich skromnego domu. Mimo ciągłych poprawek miliardera, Mabel, najstarsza córka miliardera, zauważa, że pan Thomas traci rozum i że milioner ciągle wprowadza zmiany.
Sprawdź najnowszy film Uncharted do obejrzenia.
Złowieszczy ton przenika pierwszy rozdział i pogłębia się przez cały czas jego trwania. Zaraz po przybyciu „niemiłych” krewnych, szczęśliwa rodzina lalek-animatorów, mieszkająca w spokojnym domku, zostaje przywitana przez ciekawskich sąsiadów. Inni członkowie rodziny przyłączają się do śmiechu, gdy jeden z gości wyśmiewa gospodynię, że nie potrafi zapewnić rodzinie wygodnego życia.
Na oczach rodziny Raymond jest upokorzony taką obraźliwą uwagą i pije przez całą noc, zanim wzniesie się do nieba po świeże powietrze. Kiedy jest już pijany, spotyka go dziwny mężczyzna, który „dogaduje się” z nim i wraca do domu w środku nocy, żądając od żony jedzenia. Nie jest w stanie dokończyć pytania, zanim nie padnie na talerz z jedzeniem, ponieważ jest zdumiona jego zachowaniem.