UPSS! MUSISZ BYĆ ZALOGOWANY, ABY MÓC KORZYSTAĆ W PEŁNI Z SERWISU!
ZALOGUJ / ZAREJESTRUJ SIĘIdylliczny początek; piękny ślub, uwielbiam to, uwielbiam jak piękne są! Miesiąc miodowy w Paryżu, ponieważ jest to najbardziej romantyczne miejsce na świecie. Panga, spotkanie na rowerze, Luwr, Wersal, kolacja w uroczym barze: jak żyć. Takie dane można tylko pomarzyć. Hej, dlaczego nie lubisz tutaj Greya?
Niestety wszystko kończy się dobrze i zaczyna się pierwszy problem. Początkowo Anna nie chce zmienić swojego adresu e-mail na adres o nowym nazwisku, ponieważ nie chce utracić swojej tożsamości, ale po spotkaniu ze starym przyjacielem spotykają starszego mężczyznę.
Historia nowej szarej twarzy jest możliwa, a większość scen wydaje się pauzą między tymi konsekwencjami seksualnymi (na stole, w samochodzie i pokoju rozrywki) a pozycją produktu. A kiedy pojawia się fragment ze scenariusza, który jest naprawdę głupi i pełen niedokładności, dochodzimy do szczytu rozciągniętej części poniżej, która znika za dwie minuty. Nazywa się to budowaniem napięcia.
Scena ślubna otwiera nowy rozdział w rozdziale o anastazji erotycznej i relacjach chrześcijańskich, nawet jeśli wierzysz w prawdziwą eksplozję pasji po założeniu pierścionków, możesz być rozczarowany. Reżyser James Foley wygłosił kilka nagród na początku tego miesiąca (najwyraźniej w prywatnym samolocie Siwa, teraz razem, którego nie udało się zidentyfikować). Obraz jest jeszcze piękniejszy, ponieważ nie ukrywamy, że wielu z nas (a przynajmniej kobiet) chce spędzić miesiąc miodowy w Paryżu i na Riwierze Francuskiej. Obrazy są więc współczujące, trochę muzyczne i romantyczne, zapisane jak stary arlekin (kto to pamięta?). Para spaceruje, biegnie w deszczu, jeździ na rowerze, a nawet idzie do opery „Madam Butterfly”. „Wygodna” strona erotyczna ma miejsce, gdy Anna się denerwuje, co oczywiście przeszkadza jej kochankowi. Dialog między nimi nazywa się akcentowanym. Anna denerwuje się i próbuje przekonać Graya, że każda kobieta wokół niej pali się bez kości. „Jedź na rowerze” – mówi.
Jako kara jest obowiązkowa i oczywiście przyjemność. Ta idylla ślubna zostaje przerwana przez telefon z firmy ogłaszającej, że ktoś podpalił serwerownię. W kamerach Ana rozpoznaje byłego szefa. Eric Johnson lub Jack Hyde nadal mści się na Annie i jej mężu. Nie tylko zobaczymy prostą odmowę, ale ten problem będzie miał znacznie głębsze konsekwencje również dla dzieciństwa dwóch mężczyzn.
Rewelacyjny proces Nowego Obllicza Zielonego osłabia bohaterów i jest prawdopodobnie aktem celowym. W przeciwnym razie obawia się, że widz zasypia. Najciekawszą sceną nie jest kolejna gra w czerwonym pokoju, ale odważna ucieczka z samochodu. Uwaga: Ana jest za kierownicą! Po dużej dawce adrenaliny szybki seks w samochodzie nie jest zaskakujący. Przestępstwo z dwiema „nowymi twarzami Jacka Graya” zasadniczo polega na nieco nudnych dialogach, które wciąż są zazdrosne, oraz na jego żonie jako psychoterapeucie, która przekonała go do „mówienia”. Szczerze mówiąc to Grey bardzo przypomina mi ubiegłoroczną produkcję After.